شرایط و شرایط

ماده ۱ - تعاریف و اصطلاحات

اصطلاحاتی که در این شرایط و قوانین به کار رفته است دارای معانی مشروح زیر است:

۱-۱ شرکت: شرکت  مدرن غذا رسانان سامانه گستر با نام الکترونیک و اختصاری گوپس که در تامین هرگونه خوراکی و اغذیه فی مابین تامین کننده و مشتریان فعالیت میکند.

۱-۲  گوپس: سوپر اپلیکیشن و سامانه اینترنتی سفارش انلاین خوراکی و اغذیه روزانه

۱- 3 کاربر: شخصی حقیقی یا حقوقی است که به منظور دریافت خدمات و سفارش محصول مورد نظر خود ، برابر شرایط و قوانین حاضر به اپلیکیشن متصل و از خدمات گوپس بهره مند میشود.

۱-4  تامین کننده: شخص حقیقی است که در اپلیکیشن جهت فروش و ارایه خدمات خود ثبت‌‌نام کرده ‌است.

۱-5  کاربر مهمان: شخص حقیقی است که بدون نیاز به داشتن حساب کاربری توانایی بازدید از خدمات و محصولات گوپس را دارد.

1-6   کد تخفیف: کد صادر و تامین اعتبار شده توسط گوپس که برابر آن کاربر می تواند با وارد کردن در اپلیکیشن از پرداخت کل یا قسمتی از هزینه  معاف  شود.

۱-7  موجودی: مبلغی است که کاربران در حساب کاربری خود به منظور استفاده از خدمات گوپس یا سوپر اپ گوپس دارند.

۱-8   اطلاعات محرمانه: اطلاعاتی که توسط کاربران در گوپس  به صورت مستقیم و غیر مستقیم قرار داده می‌شود.

۱-9   قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران: قانون اساسی ، بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و کلیه ضوابط قانونی حاکم بر انجام موضوع قرارداد اعم ازامور بیمه ، بهداشت، سلامت جسمی و روانی و مجوز های کسب و کار گفته میشود.

ماده ۲ - حساب کاربری

2-1 تنها اشخاصی که بیش از ۱۸ سال سن دارند و واجد اهلیت قانونی هستند می‌توانند اقدام به ساخت حساب کاربری در اپلیکیشن کنند.

2-2 کاربران برای  استفاده از خدمات  گوپس باید مجوز های لازم برای تکمیل اطلاعات خواسته شده را قبول کنند(مثال:مجوز دسترسی  به موقعیت جغرافیایی).

2-3  کاربر مهمان الزامی به داشتن حساب کاربری در گوپس نداشته.

۲-۴  هیچ یک از کاربران حق استفاده از ربات و نرم‌افزارهای مرتبط یا واسط را برای استفاده از اپلیکیشن اعم از احراز هویت، تکمیل اطلاعات، ارسال درخواست و غیره ندارند.

۲-۵  کاربران می‌پذیرند کلیه اطلاعات درخواستی اپلیکیشن را مطابق با واقعیت، صحیح و به‌‌روز وارد کنند و شخص کاربر مسئول عدم صحت و به‌ روز نبودن اطلاعات است. در صورت اثبات خلاف این موضوع، شرکت هیچ گونه مسئولیتی در مورد خسارات و مشکلات ناشی از عدم اعتبار اطلاعات اعلامی بر عهده نخواهد داشت.

۲-۶  کاربران متعهد می‌شوند که صرفا با ایمیل متعلق به خود در اپلیکیشن ثبت‌نام کنند. در غیر این صورت در برابر شرکت ، صاحب شماره همراه ثبتی  تماما مسئول بوده و شرکت به محض آگاهی از این موضوع مجاز خواهد بود نسبت به لغو عضویت و حساب کاربری اقدام کند.

۲-۷  هرکاربر تنها می‌تواند یک حساب کاربری در سامانه گوپس داشته باشد.
 در غیر این صورت ، شرکت گوپس مجاز خواهد بود نسبت به قطع خدمات و غیرفعال کردن حساب‌های کاربری مذکور اقدام کند.

۲-۸  مسئولیت همۀ فعالیت‌های کاربر در سامانه ، به عهدۀ خود کاربر است. بنابراین مسئولیت اشخاص ثالث یا افرادی غیر از کاربر که با آن حساب از خدمات سامانه گوپس استفاده می‌کنند، تماما متوجه کاربر صاحب‌حساب است. کاربر دارای حساب کاربری با کاربر مهمان، دارای مسئولیت تضامنی در قبال اشخاص اعم از شرکت، سایر کاربران و اشخاص ثالث هستند.

 

۲-۹  مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری شامل نام کاربری و رمز عبور به عهدۀ کاربران می‌باشد. در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن اطلاعات حساب کاربری و گوشی موبایل، کاربر مذکور موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع شرکت برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی به شرکت انجام نشده است، مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور و موبایل کاربر انجام شده و می‌شود به عهدۀ وی خواهد بود.

۲-10 در شرایط خاصی ممکن است از کاربران برای استفاده از خدمات، درخواست احراز هویت شود، در این شرایط اگر کاربران اطلاعات کافی در اختیار شرکت قرار ندهند، شرکت می‌تواند حساب کاربری آن‌ها را مسدود و از ارائۀ خدمات به نامبردگان خودداری کند.

۲-11  اطلاعات کاربری فی ما بین مشتری و سفیر محرمانه تلقی میشود.




2-12  کاربران در مورد پذیرش راه های ارتباطی شرکت که شامل ارسال پیامک، ایمیل و ...میباشد ازادی عمل دارند. (در صورت عدم همکاری ،در دریافت اطلاعیه ها و خدمات گوپس با اختلال و تاخیر مواجه میشوید)

2-13 تمامی این قوانین برای مطالعه کاربران در سایت و اپلیکیشن گوپس در دسترس است.

 

ماده ۳ - استفاده از گوپس


3-1 با استفاده از خدمات گوپس و سوپر اپ گوپس، کاربران می‌پذیرند و موظف هستند که از خدمات ارائه شده برای انجام هیچ فعالیت غیر‌قانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، خلاف شرع و مخالف با عرف جامعه استفاده نکنند.

3-2 شرکت، تامین کننده ممکن است کدهای تخفیف ، کوپن یا هدیه ای تحت عنوان کش بک را به کاربران ارائه کنند.
( با وارد کردن این کدها یا دستورات در نرم‌افزار یا درصدی از هزینۀ خدمات کاسته میشود یا مبلغی به صورت مستقیم یا درصدی از خرید انجام شده به کیف پول شما واریز میشود)
توجه : کد تخفیف ها رایگان میباشد و خرید و فروش هرگونه کد تخفیف ممنوع بوده و دخلی به سیستم مالی و حقوقی شرکت ندارد.


 3-3 خدمات گوپس با مشارکت  شرکت‌ها یا تامین کننده ها انجام میشود  که شرکت گوپس کنترل و مسئولیتی روی خدمات ، شرایط و قوانین آن‌ها ندارد.

3-4  کاربر متعهد می‌شود که به هیچ عنوان با حساب کاربری خود برای اشخاص زیر ۱۸ سال که بدون حضور خانوده در منزل هستند سفارشی ارسال نکند.

3-5 کاربران  در صورت انجام سفارش و قبول آن سفارش توسط تامین کننده قادر به لغو سفارش خود نمیباشد ،به منظور لغو سفارش تنها از طریق تماس با  پشتیبانی آن هم در صورتی که تامین کننده شروع به فراوری و ارسال نکرده باشد ، امکان پذیر میباشد .
3-6 کاربران با هر بار استفاده از خدمات گوپس، با علم بر قابل تغییر بودن قوانین در  طول زمان گواه میدهند  که شرایط و قوانین حاضر را به صورت کامل مطالعه کرده و آن را پذیرفته‌اند.
3-7 سقف مبلغ سفارشی کاربران عادی  5(به حروف پنج) میلیون تومان میباشد

ماده ۴ - هزینه ها و پرداخت

4-1 کاربران می‌پذیرند امکان استرداد هزینه‌هایی که بر اساس شرایط استفاده از خدمات اپلیکیشن به شرکت یا تامین کننده  می‌پردازند وجود ندارد.
 4-2 کاربر محترم در صورت مشاهده قیمت نامتعارف و یا پرداخت سفارش که شامل قیمت نا متعارف بوده را فورا به  پشتیبانی  شرکت گزارش دهید.
4-3 پیگیری مطالبات مالی حاصل از اشتباه کاربر تنها در 48 ساعت اولیه پیگیری میشود.

4-4 کاربران مجاز به عدم پذیرش هزینۀ اعلام شده از سوی شرکت یا تامین کننده هستند، در صورت قبول، متعهد به پرداخت آن می‌شوند.

4-5 کاربران موظف اند مبلغ وام گرفته شده از شرکت را ظرف مدت معین پرداخت نمایند
در صورت عدم تسویه ابتدا امکان ثبت سفارش جدید از وی صلب خواهد شد و سپس مطالبه حساب مطابق درصد اعلامی صورت میگیرد(در صورت لزوم از مراجع قضایی پیگیری خواهد شد).

4-6 پرداخت هزینۀ وام و سفارشات و سایر هزینه‌های اعلام شده توسط شرکت و تامین کننده
 فقط از طریق روش‌هایی که توسط شرکت یا طرف تجاری مشخص می‌شود می‌تواند صورت گیرد. این روش‌ها عبارتند از:
- پرداخت از طریق موجودی حساب کاربری گوپس، کیف پول، کدهای تخفیف شرکت و سازمانی، پرداخت اینترنتی جهت افزایش موجودی حساب کاربری و یا از طریق USSD برای افزایش موجودی و پرداخت نقدی به تامین کننده غذا صورت میگیرد.
( روش‌های پرداخت محدود به موارد مذکور بوده است. هرگونه روش دیگری نظیر کارت به کارت، تهاتری و غیره مورد تایید شرکت نیست و در این صورت شرکت هیچگونه مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت)

4-7  کاربران می‌پذیرند هزینۀ ارسال محصول اعلام شده از سوی شرکت، ممکن است بسته به شرایط سفر از جمله نوع سفر، زمان سفر، مدت زمان تخمینی سفر، مبدا، مقصد و مسافت سفر، تغییرات اعلام شده در حین سفر و یا عوامل دیگر متغیر باشد.
( رقم اعلام شده از سوی شرکت بر اساس استانداردهای قیمت‌گذاری شرکت تعیین شده است و در صورت پذیرش آن از سوی کاربران حق طرح هیچگونه ادعا و اعتراضی درباره آن وجود نخواهد داشت).

4-8 چنان‌چه کاربر ، مهمان یا تامین کننده  به فحاشی، توهین، ضرب و جرح و سایر رفتارهای خلاف قانون علیه یکدیگر اقدام کنند ، طرفین حق مراجعه به مراجه ذی صلاح را داراست،همچنین شرکت حق مراجعه به مراجع ذی‌صلاح را به دلیل لطمه به شهرت و اعتبار تجاری خود خواهد داشت.

ماده ۵ - مسئولیت گوپس

۵-۱- شرکت و تامین کننده با تمام امکانات خود از جمله مرکز تماس 17 ساعته(6/23)، واحد رسیدگی به شکایات و فرایند میانجیگری، تمامی تلاش خود را برای جلب رضایت کاربران و رفع هرگونه اختلاف احتمالی بین آنها در زمان استفاده از خدمات گوپس و سوپر اپ گوپس به کار می‌گیرند.

۵-۲- شرکت و تامین کننده با استفاده از نظارت‌های خود و انجام نظرسنجی از کاربران در انتهای خدمت تلاش می‌کند خدمات با کیفیت مطلوب به کاربران ارائه دهد.

۵-۳- شرکت برای فراهم کردن امکان استفاده از خدمات نرم‌افزاری توسط دستگاه‌های کاربران تلاش می‌کنند، اما تضمینی نسبت به اجرا شدن آن روی همۀ دستگاه‌ها یا شبکه‌های ارتباطی نخواهد داد.

۵-۴- اطلاعات کاربران به عنوان اطلاعات محرمانه نزد شرکت و طرف تجاری محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده، مگر برابر قانون و تصمیم مقام ذیصلاح قضایی. بنابراین در موارد قانونی و هم‌چنین درخواست و صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، شرکت مکلف به ارائۀ اطلاعات کاربران به مراجع مذکور است. لازم به توضیح است که ارائه اطلاعات کاربری صرفا از طریق اپلیکیشن امکان‌پذیر است و به منظور حفظ امنیت اطلاعات کاربران و اصل محرمانگی، ارائه اطلاعات کاربری به خود کاربر و اشخاص ثالث به صورت تلفنی و حضوری مقدور نیست، مگر به حکم قانون.

۵-۵- چنان‌چه هر یک از کاربران گوپس در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند برابر شرایط فوق می‌توانند شکایت خود را از طریق مرکز تماس 17 ساعته(6/23)و واحد رسیدگی به شکایات گوپس و سوپر اپ گوپس مطرح کنند. شرکت یا طرف تجاری پیگیری لازم را بنا به مورد انجام خواهد داد و تلاش خود را جهت حل و فصل اختلافات به‌عمل خواهد آورد.

۵-۶ همکاران شرکت در مرکز تماس به صورت 17 ساعته(6/23)پاسخگوی هرگونه ابهام و سوال کاربران هستند.

ماده ۶ - مسئولیت کاربران

6-1 هرگونه اقدامی از سوی کاربران که منجر به ورود خسارت به شهرت، اعتبار و دارایی‌های شرکت یا طرف تجاری شود تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی خواهد شد. شرکت یا طرف تجاری این حق را برای خود محفوظ می‌داند که حساب کاربر متخلف را مسدود کند و در صورت نیاز اقدامات قانونی لازم را علیه متخلف به‌عمل آورد و خسارت و حقوق قانونی خود را مطالبه کند.

6-2 مسئولیت رعایت قوانین شهروندی و راهنمایی رانندگی و مقدمات احتیاط برای جلوگیری از بروز حوادث به عهده کاربر است و شرگت هیچ گونه مسیولیتی در مقابل حوادث رخ داده کاربر هنگام استفاده از آپ وسایت گوپس ندارد.

ماده 7 - موارد فنی

7-1کاربران حق ندارند هیچ‌گونه تلاشی در جهت استخراج سورس کد Source Code نرم‌افزارهای گوپس و سوپر اپ گوپس شامل دیکامپایل Decompile، مهندسی معکوس Reverse Engineering یا فعالیت‌های مشابه انجام دهند، مگر اینکه اجازۀ چنین کاری به صورت قانونی صادر شده باشد.

7-2 کاربران مجاز نیستند با استفاده از روش‌هایFraming یا Mirroring و روش‌های دیگر، نسخۀ دیگری از خدمات گوپس را روی سرورهای دیگر ارائه کنند. همچنین کاربر مجاز نیست در نرم‌افزار گوپس یا سوپر اپ گوپس یا در روش ارائۀ خدمات تغییر یا اخلالی ایجاد کند.

7-3 کاربران حق ندارند نرم‌افزار یا اسکریپتی با هدف ایندکس‌گذاری (Indexing)، مطالعه یا هرگونه فعالیت داده‌کاوی روی خدمات اجرا کنند.

7-4 کاربران حق ندارند هیچ فعالیتی در راستای حصول دسترسی غیرقانونی و غیرمتداول به هیچ بخش از اپلیکیشن گوپس، سوپر اپ گوپس یا سامانه‌های مرتبط با گوپس انجام دهند.

ماده 8 - قطع خدمات

شرکت یا طرف تجاری به هر دلیلی به این نتیجه برسد که حضور هر یک از کاربران می تواند امنیت و آرامش کسب و کار و یا دیگر کاربران را در معرض تهدید قرار دهد، طبق صلاحدید خود مجاز به مسدود کردن حساب کاربر مذکور یا عدم اجازه استفاده از خدمات به صورت موقتی یا دائم است. اگر کاربران تعهدات این شرایط و قوانین را رعایت نکنند یا دسترسی آنها به خدمات گوپس یا سوپراپ گوپس یا طرف تجاری خطرناک باشد یا مطلوب نباشد، شرکت حق حذف دسترسی کاربر مذکور را به خدمات گوپس یا سوپر اپ گوپس دارد. در این صورت، کاربر حق طرح هیچگونه ادعا و یا اعتراضی را نخواهد داشت.

ماده 9 - توافق از راه دور

9-1 کاربران توافق می‌کنند برای مبادلۀ آسان اطلاعات و انجام توافقات جدید، همۀ تغییرات و الحاقیه‌های شرایط و قوانین حاضر اعم از تغییر و اضافه کردن شروط آن، تنظیم قراردادها، اخطاریه‌ها و ابلاغیه‌های مربوط به شرکت یا تامین کننده، از طریق اپلیکیشن گوپس و سوپر اپ گوپس به‌عمل آید و کاربران ضمن پذیرش اطلاع از شرایط و روند اجرایی توافق از راه دور و به صورت الکترونیکی، موافقت خود را نسبت به اعمال هرگونه شرایط و توافق جدید را از طریق فضای مجازی و به صورت الکترونیکی اعلام می‌کنند.

9-2 حساب کاربری متعلق به شخص کاربر و استفاده از آن قائم به شخص کاربر و غیر قابل انتقال است. کلیه مسئولیت‌های مربوط به حفظ و حراست از حساب کاربری برعهدۀ کاربر دارای حساب کاربری است. کاربران ضمن پذیرش کلیه مسئولیت ناشی از استفاده حساب کاربری، همۀ داده پیام‌های صادره از طریق حساب کاربری مذکور اعم از شکل، عبارت، تاییدیه، انتخاب اشکال و تایید آنها را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده پیام‌های ارسال شده از ناحیۀ کاربران غیر قابل استماع و مردود است.

9-3 کاربران می‌پذیرند هرگونه رویه، اشکال، عبارات مبین تایید و اعلام قبولی و تصدیق داده پیام‌های صادره از طرف شرکت یا طرف تجاری به منزله امضا الکترونیکی و قبولی محسوب می‌شود و هرگونه ادعایی نسبت به امضا و قبولی مذکور غیر قابل استماع و مردود است.

9-4 کاربران با عضویت در خدمات گوپس یا سوپر اپ گوپس و استفاده از آن قصد و اراده خود را نسبت به پذیرش انعقاد هرگونه اقدام و عمل حقوقی از جمله عقود و معاملات از راه دور و از طریق سامانۀ رایانه‌ای و الکترونیکی اعلام می‌کنند.

9-5 کلیه رویه‌های حقوقی و فنی اعم از احراز هویت کاربر، ایجاب و قبول، امضای الکترونیکی و تاییدیه‌های مرتبط ارائه‌شده توسط شرکت یا طرف تجاری جهت انعقاد قرارداد الکترونیکی با کاربران از طریق اپلیکیشن، مورد قبول کاربران بوده و هرگونه روش فنی جهت تنظیم قرارداد از جمله ایجاب و قبول به مثابه توافق کتبی است. هرگونه ادعایی اعم از انکار و تردید نسبت به قرارداد الکترونیکی غیر قابل استماع و مردود است.

9-6 با توجه به انعقاد قرارداد حاضر به صورت الکترونیکی و در فضای مجازی، کاربران موافقت خود را نسبت به تعیین اقامتگاه شرکت و تامین کننده ، به عنوان محل انعقاد قرارداد، اعلام میکند.

ماده 10 - شرایط دریافت مرسوله

10-1 نحوه انتخاب وسیله نقلیه جهت رساندن بار کاربر با توجه به حساسیت ،حجم و وزن مرسوله توسط ارسال کننده با هماهنگی صورت میگیرد.
 


10-2 در صورت نبود امکان بررسی و صحت از سالم بودن کالا تنها در یک ساعت اول بعد از تحویل بسته ،اعلام خرابی و یا کسری مقدور میباشد.پس از این زمان اعلامی شرکت مسیولیت هیچ گونه مرجوعی و قبول خسارتی ندارد.

ماده 11- تصدیقات قراردادی

کاربران اقرار می‌نمایند کلیه اظهارات، اعلامات، تائیدیه‌ها و محتویات و مندرجات اسناد و مدارک ارائه شده و اطلاعات اعلامی به شرکت و هر آنچه که در آینده اعلام و ارائه می‌گردد منطبق با واقع و حقیقت می‌باشد. در صورتیکه به هر دلیل اعم از اعلام مراجع و اشخاص خلاف اظهارات کاربران اعلام یا احراز گردد، شرکت محق می‌باشد ضمن غیر فعال نمودن دائمی کاربر خاطی و به جهت تخلف نامبرده از موارد فوق نسبت به مطالبۀ مبلغ ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال بعنوان خسارت و وجه التزام این شرایط و مقررات اقدام نماید. وصول تمام یا قسمتی از خسارت و وجه التزام فوق از موجودی ریالی کاربر نزد شرکت بلامانع می‌باشد .